Для вчителів
Реєстрація та активація
Управління класами
Як ми оцінюємо: щити та ігри
Інструменти для викладання
Відеоінструкції
Вибір вправи
Вправи та їх оцінювання
Системи Знаємо містять кілька типів вправ, у кожному з яких успіхи оцінюються по-своєму.
Щити: вирішення серії завдань
Основним способом практикування у Знаємо є вправи «на щити», напр. Пексесо, Вибір, Вписування чи Розподілення. У цих вправах учень вирішує серію завдань, а «індикатор прогресу» збільшується у верхній частині сторінки.
Таким чином учень поступово отримує щит рівня від 1 до 4. Якщо він повторить завдання через якийсь проміжок часу, він зможе отримати зірковий щит. Щити відображаються в оглядах і статистиці та використовуються, серед іншого, для оцінювання домашніх завдань. Детальніше про щити на окремій сторінці.
Кристали: вирішення індивідуальних завдань
Там, де окремі завдання більші, учні можуть підходити до рішення індивідуальніше. Зазвичай йде о вправи з програмування, логічні завдання на Знаємо математику, у систем вивчення мови це зазвичай читання чи слухання з розумінням. Ці завдання оцінюються "кристалами", до того ж розрізняємо два типи кристалів:
- Жовті кристали – Завдання, які можливо виповнити з різною мірою успіху (наприклад, читання з розумінням чи усний диктант). Кількість кристалів відповідає оцінці якості відповіді:
- 3 жовтих кристали = ідеальне рішення,
- 2 жовтих кристали = з помилкою, але в цілому добре,
- 1 жовтий кристал = вирішена вся вправа, але багато помилок.
Завдання цього типу не можливо повторювати двічі протягом одного дня, для того, щоб запобігти обману при отримуванні кристалів.
- Сині кристали – Завдання, які принципово неможливо виконати погано, та які можуть бути тільки "поки що невирішеними" (зазвичай логічні завдання чи вправи на програмування). Виконані завдання відзначаються синім кристалом, розмір якого відповідає складності завдання. Завдання можливо вирішити ще раз, але на статистику успіху це ніяк не вплине.
Ігри з рівнями
Крім вправ, ви також можете знайти в системах ігри для одного гравця: Стрілялки, Тетріс і Роботи. Ці ігри містять елемент часового стресу, тому вимагають швидкої реакції. Окрім урізноманітнення базової практики, вони також пропонують додаткове тренування та допомагають автоматизації базових знань, що є точно корисним. Однак практика з обмеженням часу підходить не всім, і примушувати учнів виконувати такі завдання – не найкраща ідея.
Подібно до звичайних комп’ютерних ігор, гравець проходить серію рівнів, складність яких поступово зростає (складніші завдання, коротший ліміт часу на виконання). Гравець нагороджується трофеєм відповідно до максимального рівня, якого він досяг.
Ігри для багатьох гравців
Система також пропонує багатокористувацькі ігри: Гонки, Території, Командна гра, Вгадайка, Робоарена та Відкривання. Зазвичай вони орієнтовані на використання протягом уроку, дозволяють кільком гравцям одночасно розглядати одну тему та змагатися між собою.
Під час гри та після її закінчення гравці бачать лист із результатами. Результати цих ігор не фіксуються довгостроково, дочасна конкуренція тут є зазвичай достатньою мотивацією.