Завдання на Знаємо математику

Вибір

  • Підходить як «розминка» або «швидке нагадування».
  • Зрозуміле і просте у використанні: виберіть із двох варіантів. Підходить для сенсорних пристроїв, є можливість використовувати стрілки на клавіатурі.
  • Дуже широке охоплення тем.
  • Легше, ніж інші вправи, тому що вам просто потрібно вміти розпізнати відповідь, вам не потрібно її придумувати.
  • Зразок 1, Зразок 2

Рахування та Текстові задачі

  • Підійде як домашнє завдання.
  • Написання числової відповіді на клавіатурі або натискання у «калькуляторі».
  • Більш ретельна практика, ніж Вибір, відповідь має бути пораховано, її неможливо вгадати.
  • Зразок 1, Зразок 2

Пексесо

  • Приваблива, універсальна у використанні вправа.
  • Поєднання карток, які належать одна одній. Це не класичне Пексесо на запам'ятовування, картки не ховаються.
  • Просте керування мишею та дотиком.
  • Під час розгадування відкривається малюнок, що особливо корисно для дітей молодшого віку.
  • Як і у випадку із завданням Вибір, тут достатньо відповіді «впізнати». Але ця вправа містить більше варіантів, тому вона більш когнітивно вимоглива, і її не так легко вгадати.
  • Використані приклади зазвичай так чи інакше подібні (напр. „3+(4-2)“, „3-(4-2)“, „3-(4+2)“), що веде к корисним для розуміння матеріалу порівнянням.
  • Зразок 1, Зразок 2

Пересування

  • Приваблива, універсальна вправа.
  • Просте керування, треба переміщувати картки в потрібні місця на зображенні.
  • Дозволяє часто нетрадиційну практику класичних тем.
  • Завдання іноді містять в собі елемент «логічних задач» – потрібно розставити всі картки таким чином, щоб рішення в цілому мало сенс.
  • Зразок 1, Зразок 2

Крок за кроком

  • Розв’язані приклади із запитаннями щодо окремих кроків у розв'язанні (відповідь - це вибір з двох варіантів, подібно до завдання Вибір).
  • Перш за все вправа призначена для ознайомлення з темою, учні мають можливість пройти рішення зі зразковими прикладами.
  • Постійні запитання щодо процесу рішення відносно легкі, але вправа вимагає зосередженості – студент повинен стежити за ходом вирішення. Завдання особливо підходить для «тихих» рішень.
  • Зразок

Ігри на швидкість (Стрілялка, Роботи, Тетріс, Чудовиська)

  • Використовуються в основному для урізноманітнення навчання.
  • Тетріс полягає в сортуванні слів за категоріями, інші вправи використовують той самий тип питань, що й Вибір (вибір варіантів), але важливою стає швидкість відповіді.
  • Однак акцент на швидкості виконання має також педагогічне значення - це призводить до автоматизації та більш вільного використання знань.

Ігри для декількох гравців (Гонки, Території, Командна гра)

  • Використовуються в основному для урізноманітнення навчання.
  • Той самий тип питаннь, що і в завданні Вибір (вибір варіантів) з акцентом на швидкість відповіді.
  • Більше гравців змагаються один проти одного та бачать взаємне порівняння результатів.
ЗВ’ЯЖІТЬСЯ З НАМИ

Дякуємо за ваше повідомлення, його було успішно відправлено.

Напишіть нам

Вам потрібна допомога?

Будь ласка, спочатку ознайомтеся з поширеними запитаннями:

Про що йдеться у повідомленні?

Повідомлення Зміст Управління Вхід до системи Ліцензія